Yu are my future for shoure

Jag vet inte om jag tror på karma. Men vissa saker måste ju bara hända för en mening. Ibland tycker man inte ens synd om människan. Jag fick mest lust att skratta. Gör man ont får man ont tillbaka. Hoppsan kerstin, gick det dåligt? Illa pernilla, uppför dig så blir det bättre nästa gång. Det är klart, man kan inte alltid lyckas, men du fortsätter bara misslyckas gång efter gång. Det mest sorgliga är att jag förstår det du gör vissa gånger, även fast jag inte respekterar det. Jag antar att jag skulle kunna göra samma sak, men då får man se upp med olycksgudarna, dom kan komma flygande vid de mest otippade tillfällen. Antar att alla har en bitch inom sig, tro mig, min är i full gång mest hela tiden, men hon håller sig ändå inom gränser. Du ör inte ens en bitch, du är bara konstig. Dumt att det skulle gå så dåligt, men...
Karma is a bitch, right?

Jag är i åre, och det är möjsigt. Vi har 30 minus, så man vågar knappt sticka näsan utanför dörren, men det är så jävla smysigt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0