When its time to live or let die

Det är inte rättvist att du är så snygg. Det är inte rättvist att du är så sexig när du blinkar till mig i korridoren. Det är inte rättvist att du alltid finns i mina tankar. Det är inte rättvist att så fort det händer något roligt vill jag smsa dig. Det är inte rättvist att du alltid får mig så glad. Det är inte rättvist att jag ser dig varje dag och bara vill springa fram och krama dig.  Det är inte rättvist att du är den enda jag kan se mig själv med. Det är inte rättvist hur mycket jag längtar efter dig. Det är inte rättvist att enda sms får hela mig att rysa. Det är inte rättvist att jag själv har gjort att det ska vara såhär. Det är inte rättvist att jag saknar dig varje gång vi inte hörts under dagen.
Det är inte rättvist att jag älskar dig så.
Helvete


Förlåt för allt jag har gjort, jag vet att det är jävligt konstigt, jag tycker det själv. Och jag vet att det egentligen hänger på mig. Jag är så förvirrad, och vet inte vad jag ska göra. Jag önskar att det du och jag har, aldrig kommer försvinna. Jag vill vara med dig, jag måste bara fundera på vad fan jag håller på med.
Förlåt, förlåt, förlåt.



Kommentarer
Postat av: Malin

Är det mig du menar månne? ;) Det ordnar sig hjärtat, du vet att vi.. ialla fall jag finns här för dig! Även när det känns skitjobbigt! Jag älskar dig!

2009-10-15 @ 17:34:30
URL: http://elisabetz.blogg.se/
Postat av: Julia

åå ! jättefint skrivet ! tutr att allting har ordnat sig och jag hoppas att det förblir bra :) Puss på dig gumman !

2009-10-20 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0