Dance with me

Idag har jag bakat bullar med min mamma, dom blev superfina! Är faktiskt på bättringsvägen nu, febern är borta, så det är kalas. Måste bli frisk till helgen, har dels en lunch med axi malin och therese imorron lördag, och sedan är det födelsedags fest för Kakan, vilket resulterar i middag hemma hos Anton Hedene, och sedan utgång hem till Laura som har fest. Vet dock inte om jag kommer kunna hänga med hem till Laura, med tanke på min sjukdom...
Hur som helst, det blir nog en bra helg, och jag är så himla lycklig eftersom jag igår satt och pratade i telefon med en konfa kompis som jag inte har pratat med på ett år. VI blev väldigt bra kompisar under lägret, vi kunde prata i timmar, och nu ska båda två på ledarutbildning, vilket ska bli helt underbart. Jag har massa saker att se fram emot, herregud! Kakans fest, Ellis födelsedags middag, ledarutbildning, åka till Malung, tjoho!



Poooooss på bullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0