When it was good

Ursäkta, kallar du mig dålig?
Jaja, jag är dålig på att blogga, det kan jag leva med :)

Idag har inte alls varit en rolig dag! Jag fick vä'rldens äckligaste mensvärk under jumpan, och mådde så illa att jag satt och hulkade på toaletten efteråt, och trodde att jag skulle spy :( Det var inte alls roligt!
Så jag stack lite tidigare från engelskan, och la mig i soffn för att kolla på greys och dricka te, asum!

Emmaslemma kära vän, du ör sjuk märker jag! Ta och krya på dig, och akta dej eftersom jag ska komma och våldgästa dig ikväll! På fredag har vi nämligen plojjfoto, och vi ska vara hippies. Emma råkar vara den av mina vönner som har bäst hippiestyle, så nu jevlars :)

Jag har blivit beroende av Kebab. Jag är så sugen på Kebab att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0