Plugg och chai

Superbloggaren på g!

Nu sitter jag med en varm mysig lattekopp, och mitt underbara svenska arbete framför datorn och pluggar. Jag är nog ganska nöjd med det jag har gjort, men endå är jag orolig för att inte få MVG i svenska och SO, som jag verkligen har jobbat för den här terminen. Men det ska nog bli bra!

I eftermiddag har jag varit i täby och tittat på den nya AIDS kollektionen från HM. Det finns en body gjord av Katy Perry som jag ör lite sugen på att köpa och dansa i. Den kostar 149 kronor, vilket inte alls är speciellt dyrt, men jag får vänta lite, danssesången är ju nästan över. Sen har jag myst med emma, och nu var vi nyss nere i Vallentuna och lånade "Den sista människan" av Mary Shelley, som jag ska försöka läsa tills imorron, good luck Hanna!

Nu sitter pappa och rättar mitt SO arbete, och skrattar. Undrar om detta är ett bra tecken?Puss från superhönan!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0