Myspys

Hejsan svejsan!
Igår var en otroligt mysig dag. Jag slutade tidigt, och åkte då ner och klippte och slingade håret. märks kanske inte så himla stor skillnad, förutom att jag är helt blond nu. Jag har även fått bort mina äckliga slitna toppar, vilket var skönt. Efter det åkte jag inte til stan och träffade Axelina och Malin, och vi tog först en fika, och myste sen runt i stan.
Jag mår så HIMLA bra med er tjejer, ni gör mig så glad!
Efter åkte jag hem, och sen kom Jesper hit. Vi myste lite, och satte oss sen ute på min balkong med täcken, och bara pratade. Sen, runt halv tio kom vi på att vi ville göra en sockerkaka. Detta resulterade i en massa komplikationer, bland annat hade vi inga ägg, jag råkade glömma ströbrödet, och eftersom vi ville göra en blåbärskaka så hällde vi i blåbär, och då blev smeten lila, hihi. Tillslut blev iallafall kakan riktigt god, och sen runt halv tolv knallade han hem, och jag gick och la mig.

Idag har jag varit emd Erika, och vi tog en promenad och köpte jordgubbar. Eller, nej, vi åkte moppe, hihi.
Supermys, och nu har jag även rensat hallonlandet, good on me :D:D



Älsklingsmalin!







Pussochkram, Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0