Hansa Dansa bäst i världen!

Go kväll! Emma, alias FB2, här. Jag ser nu att sedan mitt förlåt-inlägg skrevs har inte FB1 skrivit något hon heller.. YES, mohaha! Det betyder att jag inte längre är sämst på att blogga här, även om jag kanske inte bloggar varje dag heller. Men nu skriver jag minsann och det är inte illa det!

Igårkväll firade jag och Hanna och våran vän Malin, Valborg tillsammans hemma hos Malin. Det var supermysigt, vi dansade och sjöng och skrek åt spindlar. Hemsk liten rackare! Lite senare på kvällen kom Marcus och Claes förbi och vi pratade och lyssnade på musik.
Idag vet jag att Hanna har haft dansuppvisning och jag vet att den var grymt bra och jag är så väldigt ledsen och ångrar så mycket att jag inte åkte för att titta. Hennes pojkvän har uppdaterat mig om diverse jag behöver veta om showen och hans beskrivning av Hanna när hon dansar var väl lite att hon inte längre var mänslig liksom, mer som en utomjording. Det förvånar mig inte, jag har sett henne dansa lite här och var och jag vet att hon är grymmast i världen! Du ska veta att trots att jag inte såg din uppvisning vet jag att du var grym och jag är mäkta stolt över dig, Hanna min vän.

Nu kommer Malin snart över och vi ska bara mysa, kolla film och mumsa godis. Gott, va? Hare gött alla! Puss!





Hittade inga passande bilder till inlägget så här får ni några kuliga bilder på mig som jag tog när jag firade påsk i Dalarna. Lite skönt random sådär bara!

Kommentarer
Postat av: FB1

hihihi gollestrompa!

Du är så söt min lilla FB2!

2009-05-06 @ 09:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0