Bal

Emma är tillbaka! Igen.. Det visade sig vara ganska svårt att skriva i bloggen en gång i veckan ändå. Jag vet inte varför faktiskt! Jag är en lat kvinna!

Igår var det bal ialla fall. Jättemysigt och man träffade på några gamla ansikten man inte sett på ett tag. Maten var god och musiken var väl kanske inte så bra tyvärr.
Efter balen åkte vi alla till Udden men det var väl kanske inte helkul, trots allt folk är det sällan så kul där. Jag hängde på Malin hem vid halv ett och sov där. Idag har vi legat ute hela dagen i solen och pratat och ätit kort och skrattat! Jag har saknat henne väldigt mycket.

Nu ska jag tvätta bort fuktmasken make up-artisten rådde mig att använda efter igår! Pyss på rompan!

P.S. Jag antar att Hanna kommer lägga upp bilder från balen så jag hoppar det!

Kommentarer
Postat av: Hannna

Ska du verkligen förlita dig på mej på det här sättet? :$

2009-05-30 @ 18:50:45
URL: http://fejkbrunetterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0