With a broken heart, that still beating

Yaoyaoyao!
FB1 har vaknat ur den koma som kallas för sömn!

Jag kom ju nyss tillbaka från Egypten, brun och glad. Jag blev kankse inte så himla brun, men lite färg fick jag, och det är ju bra. Jag har haft det underbart, sol, bad, trevliga människor, god mat, och mycket avkoppling. Tänkte slänga upp lite bilder nu, men detta är bara ett litet urval, av alla som finns. Se och njut.
Fler bildwer kommer.

SKa just nu till doktorn, eftersom min mor tror att jag håller på att få bihåleinflammation, buhu. Det vore en jävligt dålig tajming, med tanke på att jag ska vara med på nio shower, och dansa totalt 24 danser (MVG i matte??) och det kommer inte bli speiellt kul med en bihåleinflammation hängande i öronen.

Här kommer iallafall bilderna,
Ha det bra, för det tänker jag ha,
Krya på dej Emskel aka FB2<3



Peace out









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0