I skolan yao

Hejsan alla glada!

Jag funderar på om jag och emskel skulle skaffa kodnamn? typ att jag heter FB1, och Emskel FB2? Det vore lite tufft, typ som B1 och B2 i bananer i pyjamas.
Jag sitter för närvarande i skolan och försöker lägga en sista hand på mitt engelska arbete om Great Britain. Jag håller precis på att skriva om min älskling Hugh Grant.
(Förlåt Jesper om du läser det här, men tänk på att denne man är 48,  och därför något för gammal för mej, du vet att jag älskar dej, hihi)

Hugh Grant

Hugh Grant is a world famous actor who is born 9 September 1960 in Hammersmith, London. He often does the roll as an insecure and clumsy British man, who still has the charm to catch many women. He's most famous movies are Notting Hill, Love Actually, and Bridget Jones 1 and 2. Hugh grant has been arrested for having sex with a prostitute, and for using drugs.

Jag förlåter dej för dina brott :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0