I väntan på resa

Hejsan alla glada!

Jag och min käre väninna Emma har beslutat oss för att böja oss för allmänheten och också börja blogga. Jag har väldigt länge varit helt emot det, menmen, vad gör man inte för grupptrycket?

Åker på tisdag till Makadi (Egypten) där jag ska bli brun som en bajskorv. Har packat i princip hela dagen, och funderar på att packa upp och packa om igen bara för att jag kan.

VEM är Hanna?

Hanna
Hanna är en liten hottentott som älskar att dansa. Hon mäter 163 cm över havet, och är blond. Hanna gillar att vara med sina kära kompisar, dansa, titta på teve och fika, och vara med sin älskade pojkvän jesper. Hanna och Emma lärde känna varandra för två år sedan när dom började samma skola. Dom blev fort tajta och började umgås massor. Nu i sommar ska dom till Malta tillsammans vilket kommer bli ooonderbart!

Nu ska Hanna sluta prata om sig själv i tredjeperson och svara på Emmas msn ruta som har blinkat länge.

Have a good one!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0