Är hon inte underbar?

Tjong i medaljongen!

Jag har precis läst min finaste väns inlägg precis här nedanför. Är hon inte underbar? Jag får tårar i ögonen av att inse hur mycket jag har betytt för dig, Hanna.
Man förstår aldrig riktigt det där, hur mycket man kan betyda för en person, speciellt under svåra tider. Man ser bara själv hur mycket en annan person kan betyda för mig. Jag blir så glad över att veta att jag har gjort lite skillnad! Jag har hjälpt min bästa vän att hålla hoppet uppe, fortsätta leva, fast än allt verkar hopplöst och det enda svar jag har på varför jag gjort det är att jag älskar dig, Hanna.
Jag skulle stötta dig närsomhelst, varsomhelst, hursomhelst, alltid. Det vet du!

Nu till lite mindre sentimentala saker! Idag flyger ju Hanna till Egypten, den lilla fuskisen och brun kommer hon bli! Så idag har jag försökt pressa lite också. Eftersom det var så himla fint väder när jag vaknade imorse, solen sken och fåglarna kvittrade, typ, så la jag mig i en solstol på altanen. Än så länge har jag väl inte fått nån färg kanske, men jag jobbar på det!
Idag ska jag tvätta och packa, kul va? Men jag åker till Dalarna på onsdag så det måste göras! Sen kanske jag och Malin skulle träffas en liten sväng efter hon kommit hem från Täby.

Nu ska jag laga lite mat, köttbullar i gräddsås på burk! Oh, this glamourous life!
Ha det grymt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0